3 GECE 4 GÜN GÜRCİSTAN TİFLİS – BATUM TURU

TUR TARİHİ :

15-20 MAYIS 8500₺

15-20 HAZİRAN 2024 KURBAN BAYRAMI ÖZEL (9500 TL)

26 HAZİRAN – 1 TEMMUZ (9500 TL)

10-15 TEMMUZ (9500 TL)

24-29 TEMMUZ (9500 TL)

7-12 AĞUSTOS (9500 TL)

14-19 AĞUSTOS (9500 TL)

21-26 AĞUSTOS (9500 TL)

28 AĞUSTOS 2 EYLÜL (9500 TL)

ARAÇ KALKIŞ HAREKET YERİ & SAATİ

MERSİN ACENTA  ÖNÜ 16:00

TARSUS NUSRET MAYIN 16:45

ADANA DUYGU CAFE ÖNÜ : 17:30

VARIŞ : ADANA 07:00 / 08:00 MERSİN (TAHMİNİDİR YOL DURUMUNA BAĞLI DEĞİŞKENLİK GÖSTEREBİLİR )

Gürcistan‘a Geçiş Kuralları;
18 Yaş altı misafirlerimizin Anne – Baba Olmadan geçişleri için Muvafakatname almaları gerekmektedir.
Kimliklerin Yeni olması zorunludur, (Çipli Kimlik) Yada pasaportları ile geçiş yapabilirler. (Yeni kimlik kartı – Pasaport  (Kimlik arkasının kontrol edilmesi ve çipin hasarlı veya düşmüş  olmaması gerekiyor. )
Tüm Misafirlerimiz için Bebek dahil kimliklerinin yeni tip olması ve Resim olması zorunludur.

TUR PROGRAMI:

1.GÜN: Pozantı – Niğde – Kayseri – Sivas – Erzincan – Gümüşhane istikametini takip ederek sabah saatlerinde Trabzon ilçesi Maçka’ya geliyoruz. Kahvaltımızı yaptıktan sonra Trabzon ve Rize istikametinden Sarp Sınır Kapısı‘na ulaşıyoruz. Yeni kimlik yada pasaport ile vizesiz giriş yapacağız ve gümrükten geçtikten sonra bizi bekleyen transfer aracımızla buluşuyoruz. Küçük bir sahil kasabasında olan Gonio Kalesi, Çoruh Nehri ve Ters Evi panoramik olarak görerek Batum şehir merkezine ulaşıyoruz. Öğle yemeğimizi alıp otelde kısa bir süre dinlendikten sonra Batum gezimize başlıyoruz. Piazza Meydanı’nı fotoğraflıyoruz. Batum’un en güzel yerlerinden biri olan meydan Avrupa şehirlerinin meydanlarını anımsatıyor. Havayı saran taze kahve kokusu ile hoş
bir atmosfer sunan meydanda bilgiler aldıktan sonra Ortodoks mezhebine ait Saint Nicholas Kilisesi’ni geziyoruz. Osmanlı İmparatorluğu döneminde inşa edilmiş kilise aktif olarak kullanılmaktadır. Avrupa Meydanı‘nda göğe yükselen Kafkasların mitolojik yüzünü gösteren Medea Heykeli’nin hikâyesini dinleyip Tiyatro Meydanı‘nda altın renkli Poseidon Anıtı‘nı görüyoruz. Dünyadaki 14 yazı sisteminden biri olan Gürcü Alfabe Kulesi ile aşkları filmlere ve kitaplara konu olan Ali ve Nino Heykeli‘ni fotoğraflayarak serbest zaman veriyoruz. Dileyen misafirlerimiz teleferiğe binerek şehri kuşbakışı izleyebilir, hediyelik eşya alışverişi yapabilirler. Akşam Batum gecelerini yaşıyoruz. Konaklama otelimizde.

2.GÜN: Sabah otelde alacağımız kahvaltı sonrasında Khobuleti- Kutaisi- Khasuri istikameti üzerinden, Doğu Gürcistan’a geçiyor ve yolumuz üzerinde bulunan Gori şehrine uğruyoruz.  Şida Kartli bölgesinde Gürcü Kralı David tarafından kurulmuş küçük bir sanayi şehri olan Gori’ yi bu kadar önemli yapan, Sovyet Rusya’nın liderliğini ve Sovyetler Birliği Komünist Partisi’nin Liderliği anlamına gelen Genel Sekreteri Josep Cugaşvili (Josep Stalin)’nin burada doğmuş olmasıdır. Lakabı olan “Stalin” Rusçada çelik anlamına gelmektedir. Panoramik olarak gerçekleştireceğimiz turumuzda ayrıca Stalin Müzesini de gezme şansına sahip olacağız. Gori’yi geçtikten sonra Tiflis merkeze 20 dakikalık mesafede yer alan ve Gürcistan’ın Unesco tarafından koruma altına alınmış olan antik başkentlerinden Mishketa’ya ulaşıyoruz. Mtkvari ve Aragvi Nehirlerinin birleştiği yerde kurulu Mtskheta’yı ve Jvari Manastırını panoramik olarak görüyoruz. Fotoğraf molasının ardından Gürcistan’ın başkenti Tiflis’e hareket ediyoruz. Tiflis’e ulaştığımızda otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği (Ekstra) için otelimizden hareketle Meşhur Jardan Caddesi ve çevresinde serbest zaman vereceğiz. Serbest zamanın ardından belirtilen saatte buluşup tekrardan otelimize döneceğiz. Konaklama otelimizde.

3.GÜN: Sabah otelde alacağımız kahvaltı sonrasında Avlabari yakınlarında Kafkasya’nın en büyük dini yapısı St.Trinity (Sameba) Katedrali’ni gezmeye koyuluyoruz. 15 bin kapasiteli bu muhteşem yapıyı gezdikten sonra, Asya’nın en eski şehirlerinden olan ve Mtkhvari (Kura) nehri kenarında kurulu, eski Tiflis’e ( Old Tbilisi ) iniyoruz. Rehberimiz eşliğinde Sülfür Hamamları, Narikala Kalesi, Metekhi Kilisesi ve şehrin kurucusu Kral Vakhtang Gorgasali’nin Heykelini ( panoramik), Haydar Aliyev Parkını, Juma Camisini, Şehrin içerisindeki Şelaleyi, Yer Altı Çarşısını ve Tiflis Meydanı gezdikten sonra, Çarlık döneminin en güzel yapılarına ev sahipliği yapan Türk Sokağı olarak da adlandırılan, Agmashenebeli Caddesinde aperatif öğle yemeğimizi (Ekstra) alıyoruz. Caddede vereceğimiz serbest zamanın ardından bölgenin Vernisaja gidiyor, sanat ve porselenciler Sokağı ile Sovyetler döneminden kalma değerli eşyalar bulunduğu Pazar’da gezimizi bitiriyor, Barış Köprüsü ve Mantar binayı panoramik görüyor, Rustaveli Caddesine gidiyoruz. Sovyet döneminden kalma Gürcistan Parlamento, Posta, Opera ve Filarmoni Binalarını görüyor ve  St. George’un Altın Heykelinin bulunduğu Özgürlük Meydanına ulaşıyoruz. Özgürlük meydanında fotoğraf molası verdikten sonra otelimize dönüyoruz. Belirlenen saatte lobide buluşuyor, Kafkas eğlencesi şeklinde alacağımız akşam yemeğimiz (Ekstra) için yerel restoranımıza geçiyoruz. Yemek sonrasında dileyen misafirlerimiz ile kafeler sokağı olarak bilinen Sheriden’de gidiyoruz.  Konaklama otelimizde.

4.GÜN: Otelden çıkış yaparak kısa bir yolculukla Aktaş Sınır Kapısı’na geliyoruz. Kapıdaki işlemler ve alışveriş sonrası Türkiye’ye geçiş yapıyoruz. Kars – Erzurum – Erzincan – Sivas – Kayseri – Niğde istikametini takip ederek dönüşümüzü gerçekleştiriyoruz.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

Tüm Ören Yeri Giriş Ücretleri
Tüm Kişisel Harcamalar

NOT :

• Turlarımızda kişi sayısına göre, 46+1 / 27+1 / 18+1 belirtilen araç tiplerinden herhangi birisi kullanılır. Turlara kayıt verirken bunu kabul etmiş sayılırsınız.
  • REHBER, HAVA VE YOL ŞARTLARINA GÖRE PROGRAMDA DEĞİŞİKLİK YAPABİLİR.
  • KESİN REZERVASYON İÇİN  TL KAPORA ÖDEMESİ YAPILMAKTADIR.
  • TEK KATILIMLARDA SİNGLE ODA FARKI UYGULANMAKTADIR. ( 3000 TL )
  • 2 YETİŞKİN İLE AYNI ODADA KALMA ŞARTI İLE 0-6 YAŞ ÇOCUK ÜCRETSİZ, 07-11 YAŞ ÇOCUK % 50 İNDİRİMLİDİR.
  • BATUMA GİRİŞ İÇİN YENİ ÇİPLİ FOTOĞRAFLI KİMLİK KARTI YAŞ FARKI OLMAKSIZIN (BEBEK – ÇOCUK YETİŞKİN YAŞ SINIRI YOKTUR ) ZORUNLUDUR.
  • 18 YAŞINDAN KÜÇÜK OLANLARIN BATUMA GEÇİŞTE YANINDA OLMAYAN EBEVEYNDEN MUAFFAKATNAME ALINMIŞ OLMASI ZORUNLUDUR.